Yaratık Sandılar, Bakın Ne Çıktı!

UzaylıAkıllı telefonlara yüklenebilen görüntü ve ses efekti özelliği, Bitlisin Ahlat İlçesi’ndecep telefonuyla çekim yapan bir ailenin yüreğini ağzına getirdi.Android ve iOS işletim sistemi olan tüm akıllı telefonlara yüklenebilen görüntü ve ses efekti, Bitlis’te bir aileyi fena korkuttu. Bitlis’in Ahlat İlçesi’nde yeni aldıkları cep telefonuyla çekim yapan aile, fotoğraflardan ikisinde tanımlanamayan bir “yaratık” gördü. Kaygı duyan aile, durumu yakınlarıyla paylaştı. Aile adına açıklama yapan Üzeyir Akçelik,yaşananları şöyle anlattı:
‘HEPİMİZ UZAYLI SANMIŞTIK’“Akrabalarım adına açıklama yapmayı ben üstlendim. Kendileri isimlerini vermek istemedi. Akrabalarım, yeni alınan Android sistemli bircep telefonuyla fotoğraf çekmişler. Daha sonrafotoğrafları bana gönderdiler. Ben deinternette araştırma yaptım. Bu fotoğraftaçıkan cisme rastlayamadım. Daha sonra bunu basınla paylaştık. Basınla paylaşmamız bir yönden iyi oldu çünkü gerçekler ortaya çıktı. Rahat bir nefes aldık. Evdeki herkes de rahatlamış oldu.Fotoğrafları görünce hepimiz uzaylı veya başka yaratıklar olabileceğine kanaat getirmiştik. Meğertelefonun özelliğiymiş. Korkularımız sona erdi.”

kryakbaba hakkında

korayakbaba.wordpress.com

08/03/2013 tarihinde Teknoloji, Yaşam içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

